نسخه جدید اندروید آیگپ با تغییر ساختار در دریافت و ارسال
 منتشر شد

آیگپ در نسخه ۲.۱.۶ اندروید خود با تغییر ساختار در دریافت و ارسال فایل سرعت متفاوتی را به کاربران خود عرضه کرد.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از امکاناتی که کاربران را به حضور در یک پیام‌رسان ترغیب می‌کند سرعت دریافت و ارسال فایل است. کاربران علاقمندند در سریع‌ترین زمان ممکن عکس، فیلم، فایل صوتی و... را با دیگر اشخاص به اشتراک بگذارند و یا به همین روش فایل‌های مورد نیاز خود را دریافت کنند.

پیام‌رسان آیگپ در نسخه جدید اندروید خود با تغییر ساختار در دریافت و ارسال فایل باعث شده است تا کاربران تجربه متفاوتی را در این پیام‌رسان داشته باشند.

در حال حاضر با نصب نسخه ۲.۱.۶ آیگپ به راحتی می‌توانید هر فایلی را تا حجم دو گیگابایت برای دیگر کاربران با سرعت بالا به اشتراک بگذارید.


بیشتر بخوانید


همچنین در این نسخه آیگپ با ارائه امکان خرید بلیت اماکن گردشگری کشور در قالب سرویس آیگشت خود، در راستای توسعه گردشگری گام برداشته است. کاربران آیگپ به راحتی می‌توانند بلیت اماکن مورد نظر خود را از آیگپ تهیه کرده و در سراسر استان‌های ایران به گردشگری بپردازند.

گفتنی است؛ کاربران آیگپ از این به بعد شاهد بهبود عملکرد در بسیاری از بخش‌های این پیام‌رسان خواهند بود. بهبود جستجوی سراسری، تماس صوتی و تصویری، بهبود عملکرد هشتگ و مولتی اکانت نمونه‌ای از تغییرات گسترده در نسخه جدید این پیام‌رسان است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار